Inici

Horaris 2023-24
Professors del centre
Què hi fem?

Aquí hi trobareu especificades les matèries per tal de seguir una línia paral·lela als altres estudis.

Instrument
Harmonia i Anàlisi
Música de Cambra
Conjunt Instrumental
Cant Coral
Llenguatge Musical
Música Moderna i Jazz
Música per adults
Educació de la veu
Música Tradicional i Popular
Creació i Composició

Matèries optatives:
Informàtica musical, Història de la Música, Acústica musical, So i Tecnologia musical, Audició, Direcció Coral, Pedagogia musical, Danses antigues.

• Aquesta és una opció pensada pels alumnes que no poden seguir els cursos propis del Pla d’Estudis que proposa l’Escola de Música de Palafrugell d’acord amb el currículum, degut a altres obligacions de treball o d’estudis, i vulguin mantenir el nivell adquirit fins al moment o conèixer i avançar en qualsevol de les propostes que s’ofereixen.
  • També per a aquelles persones que els agradi i estimin la música i no hagin tingut l’oportunitat de conèixer-la o estudiar-la, es fa un pla d’educació i formació musical per a cadascú. No hi ha límits d’edats ni necessitat de coneixements previs.

És un programa obert que pretén donar cabuda a totes les demandes.

Instagram de l'Escola / L'Energia