L’Escola de Música de Palafrugell us ofereix les següents Assignatures optatives pel segon semestre.
Audició comentada: “Evolució de l’expressió en músic a través del temps”.
A càrrec de Joan Vives (Professor i instrumentista de Flauta de bec i locutor de Catalunya Música).
Dies i hores : 29 i 30 de Març de 2/4 de 4 a 2/4 de 8. Data de concert pendent de concretar..
Breu descripció: Escolta d’obres significatives del panorama musical comentades, assistència a un concert i un treball a determinar.
Preu: 60 euros
Noves tecnologies aplicades a la Música:
A càrrec de: Toni Huertas (Professor de piano i piano modern) i Enric Ferrer (Professor de Flauta travessera.)
Dies: Dissabtes 17 i 24 d’Abril, 8 i 15 de Maig, de 10 a 12h. Últim dia a concretar.
Breu descripció: Introducció a la tecnologia musical, seqüenciadors i tractament del so. Aplicacions pràctiques sobre els formats d’ audio existents a internet.
Preu: 60 euros
Tallers de Lutheria
Professors i dates a determinar
Breu descripció: Cura i manteniment dels instruments.
La durada d’aquestes activitats és de 15 hores i els horaris s’adequaran a les disponibilitats dels professors.
Hem pretès amb la proposta donar una variada i àmplia oferta per tal que els alumnes de Nivell Professional/mitjà i els de quart curs de nivell elemental s’hi puguin inscriure.




